niedziela, 12 lutego 2012

I. Start

Postanowiłem założyć nową wersję bloga, czy to dobry pomysł i czy będę go kontynuował to się okaże, ale stary blog a dokładniej jego onetowy format zaczął mnie trochę męczyć. Głównie z trzech powodów:
  • brak możliwości zmieniania tagów i dawania kilku tagów do postu,
  • brak możliwości umieszczania skryptów,
  • brak możliwości umieszczania filmów.
Te trzy sprawy bardzo mocno ograniczając funkcjonalność blogów na Onecie i powodują, ze postanowiłem poeksperymentować z innym być może lepszym, ale to się dopiero okaże :D, formatem.
Będę też musiał zastanowić się czy przenieść całość, lub bardziej część tekstów na nowy format, czy też może zostawić je na starym blogu? A żebym ja to wiedział :d Zobaczymy jak wyjdzie, czy będzie miało to sens, i co może ważniejsze czy mi się będzie chciało, bo jednak przeniesienie ich to spora robota. Nie wszystkie też notki są „łatwe do przenoszenia, zwłaszcza, gdy mają odwołania do grafik znajdujących się na innych serwerach. Nie mówiąc już o tym, że niektóre mają odwołania do grafik, których już na tych serwerach nie ma :P co powoduje, że ich przeniesienie nie miałoby sensu.
W każdym razie adres mojego poprzedniego bloga to:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...