piątek, 8 marca 2013

CDXLIX. Lenistwo

 Moje lenistwo mnie przeraża. A najdziwniejsze w tym wszystkim jest, że wiele ludzi uważa mnie za osobę, która dużo pracuje, lub to już jest zupełny odlot - za pracoholika O_o.  Jak bardzo odjechanym trzeba być, aby sądzić, że jestem pracoholikiem. Tymczasem gdy patrzę w lustro widzę jedynie kompletnego lenia, i myślę sobie o tych setkach rzeczy, które mógłbym zrobić, gdyby mi się chciało. A do których trudno mi się skłonić. Owszem może i coś tam zrobiłem, ale zawsze tak naprawdę mogłem dużo więcej i chciałem dużo więcej i to co wychodziło było tylko drobną namiastką tego co chciałem.  Nie wiem, może czasem za wiele bym chciał? Ale tak naprawdę co bym nie zrobił i tak będzie pełno osób lepszych niż ja. I choć  dobrze wiem, że to jest oczywiste i tak być musi w każdej dziedzinie, to jednak i tak mnie to nieraz męczy.  Bo z tego powodu co bym nie zrobił, czego bym nie osiągnął, jak dobry w czymś bym nie był zawsze ma to gdzieś na dnie gorzki smak, bo zawsze tak naprawdę chciałbym więcej i mam poczucie, że jestem kawałem lenia i nieroba, któremu się nic nie chce. I jak porównam się do tych którzy są lepsi niż ja widzę dopiero jak marny, słaby i leniwy jestem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...