piątek, 29 marca 2013

CDXCI. Czeladzki cmentarz


Dziś mnie naszło aby zrobić przegląd moich zdjęć czeladzkiego cmentarza i zrobić składankę ze zdjęć sprzed kilku lat. Oczywiście nie wszystkie, bo wszystkich to mam multum, ale trochę wybranych zdjęć.


Jedno z moich najciekawszych i pamiątkowych zdjęć. A dlatego pamiątkowe, ze ten piękny grób w obecnej postaci już nie istnieje. A dokładniej nie istnieje zdjęcie kobiety na nim, gdyż kilka lat temu odpadło. Można w ten sposób powiedzieć, ze nie tylko ludzie, ale tez ich pamięć i ich groby dokonują kresu swego żywota. 

Zdjęcie, którego już nie ma.

Dziewczynka z książką

Inna rzeźba z książką w ręce

I kilka innych zdjęć




















2 komentarze:

  1. O! Dziewczynka z książką padła też moją ofiarą parę lat temu: http://malibu-z-mlekiem.deviantart.com/art/Stacja-siodma-116332190?q=gallery%3Amalibu-z-mlekiem%2F9418100&qo=7

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie :) Masz sporo zdjęć z czeladzkiego cmentarza. Ładne :)
    Znajoma mi kiedyś powiedziała, że tylko stuknięci ludzie chodzą po cmentarzach z aparatem ;)

    A poważnie dziewczynka fajna. Ale ten 1 jest chyba najciekawszy. Mam gdzieś na zdjęciach opis inskrypcji i była to jakaś nauczycielka ucząca w czeladzkiej szkole chyba koło 1913 roku zmarła. Nie pamiętam dokładnie ale szukałem nawet o niej w książce o Czeladzi, bo mnie zaciekawił ten grób. Niestety nie udało mi się znaleźć.

    OdpowiedzUsuń

Link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...