niedziela, 24 marca 2013

CDLXXXV. Somni - sny

Dzisiaj miałem przerażający sen, śniło mi się bowiem, że fatalna pogoda będzie do lipca i że do lipca nie będzie żadnych upałów. Koszmar prawdziwy :D Jedyna nadzieja, że bardzo często miewam sny odwrotne, więc okaże się czy faktycznie tak będzie.

Antehodie autem somniavi alium somnium - in somnis autem vidi lupum cum urso pugnare. Duae bestiae, duae bestie ferae inter se pugnabant et mihi videtur ego ursus fuuissem. Nesqio qua bestia vicit nam id in somno meo non vidi, sed vidi bestias pugnare magno cum strepitu. Quid id somnus significare potest, qui scit?

5 komentarzy:

  1. Jako to antesessores naszy powiedali: "Sen mara, Bóg wiara!" I tego się, Waszmość, trzymaj...:)
    Kłaniam nisko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. W przypadku tego snu mam się zamiar tej reguły trzymać.
    Pozdrawiam Wachmistrzu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I to jest najgorsze, że jak narzazie ten mój szalony sen się sprawdza, strach chodzić spać.

    OdpowiedzUsuń
  4. No i żeś waść wykrakał - cały Grunwald nam lało, uczta była po namiotach, dupa, dupa, dupa!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. A to dziwne bo u mnie lato było piękne poza kilkoma dniami na początku lipca prawie cały czas słońce i ładna pogoda dlatego 3100km na rowerze w sam lipiec-sierpień zrobiłem.

    OdpowiedzUsuń

Link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...