czwartek, 21 marca 2013

CDLXXX. ...

Rozmowy z osobami dla których jęzika polska być trudna ona prowadzą donikąd. Dlatego należy z nich się wycofać jak tylko się da. Co dziś zrobiłem może nie w 100% ale na tyle ile się dało :D W każdym razie dawno nie rozmawiałem tyle z osobą, z którą nadaje na tak różnych falach, że mamy odmienny pogląd na każdą sprawę :d a ponadto zwykle nie rozumiem co rozmówca chce ode mnie, a rozmówca nie rozumie co mu odpowiadam, na tyle na ile się mogę zorientować, po tym, że pyta ponownie o to samo :D I przez ten cały czas miałem tylko jedną myśl - za co ja muszę z taką osobą gadać, co to jakaś kara za zbrodnie albo pokuta :D A może trafiłem już do wariatkowa i to mi się tylko wydaje :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...