niedziela, 21 kwietnia 2013

DXXVI. Birotare

Dzisiaj piękna traska przejechana - prawie 111 km. Jest bardzo dobrze, tylko jeszcze prędkość średnia mnie nie satysfakcjonuje, bo tylko 19,7 :/ nie mogę na dłuższej trasie przekroczyć 20, chyba muszę zacząć jeździć znowu z pulsometrem bo mam wrażenie, że za bardzo jeżdżę w strefach małego wysiłku. Pulsometr dodaje motywacji, bo jak wysiłek spada, to jest chęć aby przyspieszać.

Profil trasy jest następujący.


Wzniesienia takie sobie bo jeździłem głownie po miastach - Czeladź - Katowice - Ruda - Zabrze - Świętochłowice, Chorzów - Katowice - Czeladź. Po drodze kilka parków dokładnie objeżdżając. Choć z drugiej strony, choć wzniesienia były mało ostre to suma różnicy poziomów na poziomie 753m nie jest zła. W gruncie rzeczy na Jurze rzadko tyle mam, choć tam jeżdżę najczęściej krótsze trasy. W tym roku czeka na mnie zeszłoroczny rekord różnicy poziomów 1064m z 6 sierpnia. Trzeba będzie go pobić :D

We are strong and not afraid to die
We have an urge to kill and our lust for blood has to be fulfilled
We'll fight 'til the end and send our enemies straight to hell 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...