sobota, 13 kwietnia 2013

DXX. Birotare

Czekałem, czekałem i w końcu się doczekałem pogody na tyle dobrej, by dało się jeździć. I w dzisiejsze popołudnie machnąłem 72,5 kilometra rowerem. Rewelacja, pomimo deszczu, który mnie zmoczył, ale co tam deszcz, deszcz to w gruncie rzeczy też frajda. Brakuje mi jeszcze bardzo mocy i mięśnie zewnętrzne ud bolały zwłaszcza na podjazdach za 50 km. Ale biorąc pod uwagę, że ostatnio byłem na rowerze 10 września (już od iluś lat nie miałem takiej długiej przerwy) to moja forma jest rewelacyjna, bo jeszcze nigdy na pierwszą jazdę nie przejechałem tyle, kiedyś po 40 km byłem padnięty.

Podsumowując kilka uwag:
- ćwiczenia nóg zimą naprawdę działają - przysiady różnych typów, przysiady z obciążeniem itp., przysiady w seriach interwałowych, niemniej jest kilka mięśni w nogach na które to nie zadziałało, albo jeszcze brak mi jakiegoś ćwiczenia,
- ćwiczenia cardio w domu też wiele dają - tętno praktycznie prawie nie szło mi w górę, co częściowo spowodowane było brakiem dużego poweru w nogach ale i tak dawniej szybciej skakało,
- kurtka rowerowa z softshellu też naprawdę działa, nie wierzyłem w to, ale byłem w samej koszulce rowerowej i tej kurtce nie mając nic innego na sobie i nawet przy 13 stopniach i wietrze było mi ciepło, co biorąc pod uwagę, że jestem raczej ciepłolubny zadziwia, normalnie w taką pogodę potrzebowałem podkoszulek, koszulę z długim rękawem, dres i kurtkę, a tu sama koszulka bez podkoszulka i kurtka rowerowa i jest ciepło, rewelacja;
-dałem radę się wpakować na sam szczyt góry Św Doroty w Grodźcu, jak na pierwszą jazdę rewelacja, pomimo, że ostanie 100m musiałem czego nie lubię prowadzić rower :D,
- kilka osób mnie wyprzedziło na Pogorii bo miałem już w nogach ponad 50km i kompletny brak mocy i nawet mnie to nie wkurzyło, to chyba też jest jakiś pozytyw :D, ale policzyć ich policzyłem - były to 3 osoby (1 facet i 2 dziewczyny, czyli potwierdza się moja teoria) :d
- łamanie przepisów nadal mnie kręci, jak zwykle, gdy tylko mam okazję :d  (In the sky a mighty eagle Doesn't care 'bout what's illegal).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...