czwartek, 30 maja 2013

DLXXX. Przedszkole

Wydarzenia ostatnich dni upewniły mnie, że niestety część moich znajomych jest na poziomie przedszkola. I nie, abym ja czuł się jakoś szczególnie dorosły :d wręcz przeciwnie. Ale żeby dorośli ludzie, często starsi niż ja, zachowywali się jak duże dzieci nic nie pamiętające nic nie wiedzące i nic nie kojarzące. W końcu warto brać jakąś odpowiedzialność za swe życie, bo inaczej mam wrażenie, że zaczynamy się cofać w rozwoju :D A tymczasem mam coraz bardziej wrażenie, że wszystko co się nie przypilnuje jest nie tak, a to co niektórzy wyprawiają w swych sprawach to już po prostu jest obłęd. Ale to w końcu ich sprawy więc widząc to jedyne jestem skonsternowany. Masakra :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...