środa, 29 maja 2013

DLXXV. Last fm

Zebrało mnie na utworzenie sobie profilu na last fm. Ostatnio dowiedziałem się o istnieniu takiej stronki i nawet ciekawy pomysł w pewnym sensie notowania automatycznego tego czego się słucha na kompie. Więc postanowiłem sobie eksperymentalnie stworzyć własny profil. Nie mam pojęcia, czy mi się to nie znudzi, ale co tam, w każdym razie obecnie działam tam pod takim adresem :D

http://www.lastfm.pl/user/keraunos2

Przy zakładaniu profilu na tej stronie zdziwiło mnie, że ktoś zajął mój ulubiony pseudonim. Nie zdarzyło mi się to po raz pierwszy, bo na międzynarodowych stronach czasem już miałem z taką sytuacją do czynienia, niemniej jest on na tyle rzadki (w końcu to jeden z powodów dla którego go wybrałem), że zdarza mi się to nieczęsto i zawsze wprawia mnie wtedy w lekką konsternację. Tak też i tym razem nie bardzo wiedząc jak to ugryźć zdecydowałem się nazwać soje alter ego keraunos2 :D, czyli można powiedzieć mało oryginalnie i mało twórczo. Czyżby moje zamiłowanie do oryginalności się zmniejszało :d Nie nie, to tylko chwilowa niepewność, gdy nie mogłem się zdecydować.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...