niedziela, 29 października 2017

CDCV. Trening

Ponieważ moja kondycja w zasadzie jest już bardzo dobra (co nie znaczy, że nie da się jej poprawić, ale mam wrażenie że siła za nią nie nadąża) zmieniłem od października plan treningowy. Postanowiłem nieco zmniejszyć ilość robionych treningów kondycyjnych nie przekraczając 1 dziennie opierając się o Maxout - na razie faza 1 potem w listopadzie mam zamiar zrobić fazę 2 a potem je przeplatać co tydzień. Do tego około 3 razy w tygodniu dołożyłem program siłowy ale nie szybki tylko tym razem wolniejszy wzięty z treningu Chalean Extreme - na razie, aby za bardzo nie szaleć, robiłem program z ciężarkami 4kg czasami do niektórych ćwiczeń biorąc 10kg. Program trwa około 30 minut prawie cały czas z ciężarkami więc na początek to chyba ok. Ale dobrze byłoby w kilka tygodni dojść do robienia przynajmniej większości 7kg ciężarkami a tylko tam gdzie nie daję rady brania 4kg. Zobaczymy w praktyce jak wyjdzie ale taka jest przynajmniej moja koncepcja treningowa na najbliższy czas. A potem przejście na kolejne filmiki z ciężarkami z Chalean Extreme. Powinno to rozbudować moją siłę która i tak nie jest najgorsza a czasem nawet wiele osób dziwi, przynajmniej w porównaniu do mojej postury, ale zdecydowanie nie jest na poziomie, który mnie zadowala :) Trzeba trochę nadgonić z siłą za kondycją.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...