sobota, 28 października 2017

CDCIII. ...

Uczę w tym semestrze pierwszy raz w zasadzie poza wyjazdami Erazmusowymi grupę studentów międzynarodowych. Ciekawe doświadczenie muszę przyznać mocno rozwijające. Gdybym kiedyś miał możliwość wziąłbym więcej takich godzin choćby dla rozwijania mojego poziomu angielskiego ale też dla ogólnego poczucia, że się nie nudzę tylko robię coś co mnie rozwija, co powoduje, że staję się coraz doskonalszy. W końcu pragnienie własnej doskonałości to główna siła napędowa mojego życia :) Nigdy nie pragnąłem uczynić doskonałym otaczającego świata i mało mnie on prowadził pragnąłem natomiast i dalej bardzo tego pragnę uczynić jak najdoskonalszym pod każdym względem samego siebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...