sobota, 24 lutego 2018

CDCLXVI.Ćwiczenia

Póki co zmiana lekka koncepcji treningowej połączona z tym, ze od listopada całkowicie zrezygnowałem ze słodkich napojów przynosi jakieś efekty. Przy zachowaniu stałej wagi z jesieni udało mi się zmniejszyć odsetek tłuszczu z 15,2 do 14,3-14,4. Patrząc z perspektywy 3 lat przyrosła mi masa o 2-2,5 kilo przy zachowaniu wskaźnika tłuszczu. Najśmieszniejsze, że przyrostu wagi nikt nie widzi i wszystkim wydaje się dalej bardzo chudy, ale to dlatego, że wszystko poszło w mięśnie głównie nogi, plecy, i góra rąk :D Dobrze by było ale to na dłużej nigdy mi się nie udało zejść do poniżej 14% a optimum do 12-13% wtedy może udałoby się pozbyć ostatniej części mojego ciała która mi się nie podoba czyli niewielkiej warstwy tłuszczu w dolnej części brzucha. Wtedy w zasadzie wszystko byłoby idealne a przynajmniej takie jakie chciałbym aby było :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...