wtorek, 20 lutego 2018

CDCLXIII. Trening

Zastanawia mnie dlaczego ćwiczenia dynamiczne nawet z małym obciążeniem maja tak mocny efekt na ból mięśni. Zdarzyło mi się już to kilka razy i zawsze jest tak samo. W zeszłym tygodniu zrobiłem jeden z filmów T25 na 25 minut który normalnie robię bez obciążenie i mnie niewiele lub nic po nich boli mają w rękach dwa ciężarki po 1,5 kg w każdej. Czyli strasznie lekkie. I cały trening ze skakaniem boksowaniem robiłem z nimi i praktycznie zmasakrowało mi to mięśnie pleców, nóg, górnych części rąk które od zeszłego czwartku bolą do dziś. A przecież 1,5 kilo przy normalnym podnoszeniu to bardzo mały ciężar, rzadko ćwiczę mniejszym niż 7kg statyczne podnoszenie, a już najmniej 4kg. Zastanawiające.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...