środa, 13 lutego 2013

CDIV. Rok istnienia bloga

Nawet w pierwszej chwili nie zorientowałem się o tym, bo jakoś nie kojarzyłem, że tego bloga zacząłem prowadzić równo rok temu, ale jak teraz oglądam, to tak mi z moich wyliczeń wychodzi, że pierwsze notki przeniesione z poprzedniego bloga mają datę dokładnie z 13 lutego roku 2012. Ciekawym jest, że pewnie nie dowiedział bym się o tym, gdyby nie to, że kolejny film Krawczuka chcąc tu zamieścić przypadkiem jakoś tak jakby jakiś głos w mej głowie powiedział mi abym zobaczył na luty zeszłego roku i wtedy odkryłem, że to był dokładnie 13 luty. Czysty przypadek, bo inaczej te notki bym nie pisał, ale skoro przeznaczenie doprowadziło mnie do tego, abym dowiedział się, że to równo rok już mija, jak bloga zacząłem prowadzić, to warto by coś w kilku zdaniach napisać. Ciekawym jest też, ze jednocześnie kilka dni temu była równo czterechsetna notka, więc można tak rzec, że dwie rocznice zbiegły się prawie razem. A może to tylko moja mania klasyfikowania wszystkiego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...