sobota, 28 lutego 2015

MCLXXVI. Efekty ćwiczeń

Nie wiem czy to dobrze, ale po tych wszystkich ćwiczeniach, a obecnie jestem po 2 tygodniu fazy beta T25Focus mam formę, jakiej nie miałem nigdy w życiu. Owszem nie jest to jeszcze poziom który by mnie satysfakcjonował, niemniej jak robiłem w tym tygodniu różne fit testy to w wielu obszarach moje wyniki od października poprawiły się o 100-300% i w zasadzie nic mnie nie męczy. A przecież wtedy też nie byłem jakoś mało wysportowany bo w końcu w zeszłym roku zrobiłem 6000km na rowerze, biegałem po Tarnicy najwyższym szczycie Bieszczadów, z którego zbiegłem bez żadnego odpoczynku w pół godziny z kawałkiem, chodziłem po Beskidach w okolicach 1/3 napisów na tabliczkach, czy potrafiłem tańczyć 6 godzin bez przerwy. A mimo to wiele testów pokazuje, że obecnie jestem dużo sprawniejszy niż wtedy i sam byłem zaskoczony wynikami.  Bardzo, bardzo mi się to podoba :) Bardzo :) :)

Moja wolności przy mnie trwaj
 najbardziej teraz kocham cię. :):)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...