niedziela, 15 lutego 2015

MCLXIV. Focus T25 - faza alfa

Dzisiaj zakończyłem fazę alfa Focusa25. Wszystko w czasie dokładnie takim jak powinno być czyli równe 5 tygodni. Moja forma bardzo mnie cieszy, ostatnie dwa tygodnie Focusa szły rewelacyjnie, przy czym ciągle z 2 filmami miałem lekki kłopot w coraz mniejszej ilości momentów, ale jednak. W każdym razie koniec fazy alfa a od jutra przechodzę do fazy beta, czyli zupełnie nowe filmy poza niedzielnym rozciąganiem.

Po tych wszystkich ćwiczeniach faktycznie czuję się rewelacyjnie i widzę jak powoli bo powoli ale moja forma rośnie w zakresie całego ciała. tętno spoczynkowe spadło mi do 47-48 przy siedzeniu a bywa, że znacznie niżej, biegając po ulicy nie mam w ogóle zadyszki. Mam nadzieję, że te ćwiczenia też będą miały jakiś pozytywny efekt na moją wiosenno-letnią formę rowerową. to byłoby naprawdę rewelacyjne :):):)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...