sobota, 18 października 2014

MLIV. Bieganie III

Dziś wreszcie biegło mi się dobrze, bez żadnych problemów, z większymi interwałami - 2min biegu, 1min chodu. W 1,5 godziny przebiegłem 14,5 km czyli prawie kilometr więcej niż poprzednio. Interwały będę robił jak zalecają na stronach biegowych stopniowo zwiększając czas biegu, ale w większej ilości. Mam wrażanie, że te treningi są opisane pod osoby, które uprawiały mało sportu, a ja o ile nigdy nie biegałem, poprzez rower mam od lat do czynienia z typową wytrzymalościówką, wiec marszobieg nawet długi nie robi na mnie wrażenia. Dziś po 1,5 godzinie byłem jedynie w niewielkim stopniu zmęczony i pewnie mógłbym spokojnie jeszcze ze 2 godziny to robić. Ale że bardziej moim celem jest wydłużanie biegu by dojść najlepiej do 30 min ciągłego biegu, to powstrzymałem się przed wydłużaniem ćwiczeń. Obawiam sie jedynie, że przyjdzie zima i będę musiał bieganie odłożyć do wiosny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...