sobota, 20 stycznia 2018

CDCXLI. Test STAR

Zrobiłem sobie test STAR (Social, Thinking, Anxious, Restrain) ze strony. Jakoś nigdy wcześniej się z nim nie spotkałem.

https://charaktery.eu/artykul/jestes-samotnikiem-introwertykiem-jakim-sprawdz-testst

Mierzy on rodzaj bycia samotnikiem introwertykiem w skali 1-50 punktów w czterech wymiarach:

Społeczna introwersja
Myślenie introwertyczne
Lękliwość introwertyczna
Introwertyczne ograniczenia



Najwyższy wskaźnik wyszedł mi w myśleniu introwertycznym 48 punktów na 50 bardzo wysoki wynik. No cóż lubię cały czas zastanawiać się nad sobą swoim życiem, swoją opinią o sobie, swoją osobowością itp. Zawsze świat wewnętrzny interesował mnie bardziej niż zewnętrzny. Inaczej bym pewnie nie robił na sobie wszelkich testów :D

Społeczna introwersja 45 punktów też bardzo dużo - jak kilka razy pisałem ludzi toleruje jedynie w umiarkowanej ilości i czasie, a bez możliwości bycia samemu mój mózg dostaje obłędu.

Lękliwość introwertyczna - 31 punktów - wynik umiarkowany nawet na granicy niskiego. Niektórych rzeczy społecznych się obawiam lub budzą mój niepokój, ale nie wszystkich. Na przykład choć wielu to przeraża to nigdy nie czułem strachu przed przemawianiem czy wystąpieniami publicznymi, wręcz im więcej ludzi tym bardziej mnie to nakręca.

Najciekawszy natomiast jest wynik ograniczeń introwertycznych bo tu mam jedynie 19 punktów czyli prawie całkowity ich brak. Jestem raczej pełen energii aktywny, lubiący sport i nowe wrażenia.

W sumie ciekawy wynik bo wychodzi, że mam skrajnie introwertyczne myślenie i jestem introwertykiem społecznym przy dość umiarkowanej lękliwości i to tylko w pewnych sytuacjach i całkowitym braku typowych dla introwertyków ograniczeń :D:D
Myślę że wynik dobrze mnie podsumowuje jako osobę pełną energii, chęci działania i poznawania, nowych doświadczeń , ale tą energię kierującą głównie na samego siebie, swój świat wewnętrzny, wiedzę , swój rozwój a nie na  świat na zewnątrz siebie, innych ludzi, społeczeństwo, itp.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...