środa, 4 grudnia 2013

DCCCXIV. ...

I tak poza wszystkimi zajęciami zacząłem jeszcze 6 miesięczny staż przemysłowy :D I właściwie zaraz kilka dni po tym zaczęły mi przychodzić do głowy szatańskie pomysły, czemu by w zasadzie nie spróbować załatwić sobie drugiego jednocześnie :D Wiem, że dużo osób patrzy na mnie jak na świra opętanego manią działania, ale cóż. I tak mimo wszystko chciałbym, aby była już wiosna, aby znów poczuć rower pod sobą a może też jak w tym roku iść w góry.

Tak jak kiedyś napisałem od każdej osoby postawionej na mej drodze starałem się zawsze coś nauczyć i dlatego w pierwszej połowie tego roku pod wpływem pewnej znajomości zrozumiałem, że choć uważany przez niektórych za lekko pracoholicznego, jestem okropnym leniem, i że mogę więcej, dużo, dużo więcej, więcej! :D:D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...