piątek, 26 lipca 2013

DCXLVII. Tłuszcz i inne rozważania

Zmierzyłem sobie dziś, co robię co jakiś czas procent tkanki tłuszczowej w organizmie, bo on jest ważniejszy niż sama waga, która i tak mam niską wiec zbijanie jej nie ma sensu, nawet pewien sens miałoby ważyć ze 2-3 kg więcej. Wyszło mi 14,4% tkanki tłuszczowej. Nie jest to zły wynik, dla "mojego wieku" jest właściwie idealny albo lepiej niż idealny, ale nigdy nie bawiło mnie osiąganie wskaźników dla mojego wieku bo to głupie. Zawsze biorę tabelę i porównuje się do tej grupy wiekowej, gdzie wskaźniki są najbardziej wyśrubowane i dlatego moim ideałem byłoby 11% tkanki tłuszczowej. Jak widać trochę mi do tego brakuje :D

A skoro już napisałem o tabelach i porównywaniu się do grup wiekowych, to jestem poniekąd dość dziwną osobą. Bo z jednej strony z punktu widzenia tytułów czy stanowiska w zasadzie często współpracuję z osobami starszymi od siebie i w pewien sposób porobiłem wiele rzeczy szybko, szybciej niż mój wiek by wskazywał (w porównaniu do średniej bo znam osoby, które robią to w jeszcze młodszym wieku). Czyli z jednej strony patrząc na to można powiedzieć jestem starszy niż mój wiek by wskazywał.

Ale z drugiej strony mentalnie zawsze byłem dużo młodszy niż mój wiek. Na studiach to byłem tak naprawdę dzieckiem na mentalnym poziomie dzisiejszego gimnazjum. Dopiero dziś, jestem mam wrażenie, w wielu aspektach na poziomie dwudziestokilkulatka pod względem emocjonalno-mentalnym. Co razem tworzy dziwny kontrast i zbiór sprzeczności :D Z jednej strony ktoś kto ma tytuły, jakąś tam pozycję, w sumie niezłą pracę, itp. a z drugiej duże dziecko, które nigdy nie chciało dorosnąć. Samo jedno lub drugie byłoby normalne, ale razem w połączeniu jest to mało typowe.

3 komentarze:

  1. ;)
    To właściwie cecha większości facetów....
    Niektórzy tylko sie lepiej maskują.
    A tak w ogóle - dzień dobry!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zwykle się nawet nie maskuję, przynajmniej poza pracą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień dobry, dzięki za wizytę i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...