niedziela, 4 maja 2014

DCDLXII. Называў чараўніцаю

Prymaki - Называў чараўніцаю

Przyjemna białoruska piosenka w wykonaniu zespołu z Podlesia.


1. Ля крыніцы толькі шумяць чараты
Доўга я чакала мілы Не прыходзіў ты
Не прыходзіў ты Бо не ведаў, не гадаў
Бо спаткання ля крыніцы Мне не прызначаў

Ты мяне над крыніцаю 
Называў чараўніцаю
Я цябе зачаравала варажбой
А сама зачараваная табой 

2. Можа ты не мой Чараўніцаю другой
Прычарованы таемнай Прыгавор травой
Буду варажыць Ці ждаць буду ці кахаць
Разкахаў ты ці кахаеш Гдзе цябе чакаць

Ты мяне над крыніцаю 
Называў чараўніцаю
Я цябе зачаравала варажбой
А сама зачараваная табой 


3. На ўсёй зямлі Мы з табой адні
Праляцяць над чаратамі Белы туманы
І каханне зноў прывядзе цябе сюды
Да крыніцы запаведнай Да жывой вады

Ты мяне над крыніцаю 
Называў чараўніцаю
Я цябе зачаравала варажбой
А сама зачараваная табой 


2 komentarze:

  1. Vulpian de Noulancourt4 maja 2014 13:49

    1. Piosenka miła dla ucha i do tego o miłości.
    2. Moim zdaniem (używanie litery "y" z daszkiem jako "ł") jednak białoruska.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Racja białoruska, chyba za dużo mówi się o Ukrainie ostatnio i mi się pomieszało :)
    Zaraz poprawię.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...