niedziela, 5 stycznia 2014

DCCCLV. Lektury

Lektura kilku tomów Miłości i strach dzieje uczuć kobiet i mężczyzn Bessali, była bardzo interesująca. Wynotowałem sobie w jej trakcie trochę ciekawych cytatów, które mi się szczególnie spodobali i niektóre  pozamieszczam in blogo meo, który to stał się czymś na kształt szkatuły dziwów wszelakich pełnej lub czymś do gobelinu z myśli i ułamków przeczytanych lektur, przeżytych spraw lubo też zobaczonej rzeczywistości tej rzeczywistej a czasem tej w snach widzianej jeno. I takoż skoro utkaliśmy gobelinu owego tak długi i obszerny materiał który postów setkami liczony być może, tako też i tkajmy go dalej nie jako Odyseusza żona bo przecież kobietą nie będąc ani nawet nigdy być nie chcąc rozrywać tego co utkane nocną porą zostało nie zamierzamy a tkać dalej jak one jedwabniki w krainie odległej Sinami zwanej czynić zwyczaj mają. I tako też cytat będzie, który wielce mi się podobam i zasadniczo zgadzam się z nim, gdyż nie trzymanie się tego co też w rzeczonym cytacie napisane zostało człowieka jedynie czymś na kształt zwierzęcia, bestii jakowejś podobnego uczynić może.

"Akt seksualny, w którym brak uczucia, nie może przerzucić mostu nad przepaścią dzielącą dwoje ludzi, chyba, ze na bardzo krótki czas"

E. Fromm


[Dawno nie pisałem nic długimi zdaniami w stylu dawnych wieków, jak ja uwielbiam takie niekończące się tasiemcowe zdania :) ]


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...