piątek, 3 stycznia 2014

DCCCL. Żonglowanie

Żonglowanie to faktycznie świetny rodzaj ruchu. Odkąd przeczytałem, że wpływa ona bardzo dobrze na synchronizację półkul mózgowych, wzrost istoty białej w mózgu oraz zdolności zapamiętywania informacji "zachorowałem" na chęć nauczenia się żonglowania. Biorąc pod uwagę, że nigdy nie miałem zdolności manualnych na początku było trochę trudno, bo zawsze i łapanie czegoś lewą ręką i zmysł równowagi to nie były moje mocne strony. Ale po pewnym czasie żonglowania po kilka minut dziennie w miarę udało mi się opanować w miarę stabilnie podstawowe żonglowanie trzema piłkami. Jaki ma to wpływ na uczenie nie wiem bo cieżko się zorientować po takim czasie, ale np. w czasie czytanie, czy długiego wysiłku umysłowego jest dobrym przerywnikiem. Mam wrażenie, że tak 2-3 minuty żonglowania mocno poprawiają potem koncentrację, ale czy tak jest to trzeba będzie wypróbować w dłuższym okresie czasu, aby wyniki były bardziej reprezentatywne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...