sobota, 20 września 2014

MXXXVI. Kraków we mgle

W Krakowie na konferencji było bardzo fajnie, zwłaszcza, że taką pogodę mieć w połowie września to prawie jak wygrać w totka, gdzie nawet o 3 w nocy było na mieście tak ciepło, że nie trzeba było wkładać kurtki. Po raz kolejny przekonałem się o tym co zawsze wiedziałem - jak bardzo uwielbiam to miasto :)

Jedyne co mnie rozczarowało to był Wierzynek. Kolacja u Wierzynka to fajny bajer, ale właśnie w praktyce okazuje się, że głownie bajer, za którym kryje się całkiem przeciętna rzeczywistość. Ale taka jest właśnie siła marketingu. Tym co mnie zaskoczyło pozytywnie to multimedialne muzeum pod Krakowskim rynkem ale również w tyskich browarach. Od pewnego czasu nie chodziłem za wiele po muzeach bo zdawało mi się, że w większości miast w których bywam te co są znam. Ale tylko "wydawało mi się", bo przeoczyłem powstanie nowoczesnych multimedialnych muzeów. Trzeba będzie w przyszłości poszukać czy jest takich więcej i to nadrobić.

Poza fajnymi imprezami z ciekawymi i sympatycznymi ludźmi i krakowskim klimatem podobało mi się jeszcze moje poranne wejście na Kopiec Kościuszki, niestety czynny dopiero od 9 więc od 8 musiałem czekać (wrócić z imprezy o 4 w nocy a o 7 rano już wyjść na wycieczkę na kopiec :D). Rano wszystko pokryte było lekką mgłą, w której lekko tonęło Wawelskie Wzgórze widziane przez Błonia, piękny widok. Mgła, oniryczne wizje, wszystko pokryte całunem białym i zwiewnym, w świetle skąpanym, lubię takie widoki, i mglisto zagmatwane wizje.

Ale jak kiedyś napisałem czytając mój blog można myśleć że ma się do czynienia z kimś całkowicie oderwanym od realiów, a w sumie to pojechałem tam załatwiać bardzo konkretne interesy :D, które udało się załatwić wszystkie a może nawet więcej niż się spodziewałem, cała reszta była tylko miłą przystawką do objazdu :D, ale jakże przyjemną ;)
A im starszy jestem tym bardziej nie lubię polskiego ponurego narzekactwa, a coraz bardziej lubię, aby wszystko było pięknie i przyjemnie. Bo skoro ten sam wynik uzyskujemy zwykle ze smutkiem i z przyjemnością to rozsądniejszym jest wybrać to drugie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...