poniedziałek, 15 lipca 2013

DCXXXI. ...

Dziś wchodząc w statystyki mojego bloga, a jako że lubię wszystko mierzyć to i te czasem śledzę, przeżyłem spore zdziwienie. Moj blog był i jest bardzo chaotyczny, przeżył kilka zmian klimatu tekstów, często nie chce mi się na nim sprawdzać błędów (wrodzone lenistwo :-)), ogólnie to taki śmietnik, pisany głównie dla samego siebie. Dlatego nigdy nie miał zbyt wielu czytelników, poza kilkoma wyjątkami, nigdy też nie widziałem, aby ktoś na nim spędzał zbyt wiele czasu, ot kilka max kilkanaście minut. Tymczasem od zeszłego piątku, ktoś spędził tu grubo ponad 6 godzin. Jak to wyczytałem ze statystyk byłem zszokowany,nie aby mi to coś przeszkadzało, w końcu jakbym chciał, aby tego nikt nie czytal to bym nie pisal:-D, ale nie powiem, że nie byłem zdziwiony.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...