piątek, 2 grudnia 2016

MDCXI. ...

Zabawnym jest zarzut jaki czasem niektórzy mają wobec mojej osoby, że żyję w swoim własnym świecie. A w niby jakim świecie mam żyć? W cudzym? Dla mnie raczej dziwnym jest czemu tyle osób żyje na codzień nie swoim życiem, nie swoimi sprawami, nie swoimi wartościami, nie tym co ich cieszy i bawi. Stają się przez to smutni, wyzbyci marzeń i młodzieńczej radości życia. Nie wszyscy rzecz jasna, ale większość osób jakie znam. Być może to naturalna kolej rzeczy, ale jako że ja mam własny świat do życia całkowicie autonomiczny od świata rzeczywistego, to mnie to nigdy póki co nie spotkało. I nie chciałbym, aby mnie spotkało. Wolę swój świat i robienie tego co mnie bawi niż niby jakieś pseudo "realne" życie, które z realnością i tak ma niewiele wspólnego bo całe życie jest irrealne, i jest tylko pyłem na wietrze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...